Guapeta de cara *











{25/01/2009}   Cantar orgasmant o orgasmar cantant

Diaris comprats: 1
Semàfors trencats pel vent: 2

Cantar orgasmant és possible. I orgasmar per una cantant també.

Adoro la cantant de Goldfrapp.

M’agradaria ser la conilleta i tenir-la asseguda a la falda, ben a l’abast…

Els diumenges són dies bastant inútils. Si no sabeu com acabar de matar-los, poseu-vos un vídeo seu i mireu-la una estona. Segur que us puja la temperatura.

Ostres, m’has fet descobrir un conjunt que m’agrada. Acabo de sentir un parell de cançons al YTB i fantàstic. Gràcies. El vídeo de Twist és simplement sensacional!



Gourmet says:

He seguit el teu consell, i ha passat el que predeies. I a part d’això..genial! Gràcies



Heràclit says:

A mi el que m’encanta es la mascara de conillet.

Ens llegim!!



Jo si vull fer pujar la temperatura poso la celefacció a tot drap i pago 373 euros cada dos mesos.



Carter says:

T’he trobat per l’electricitat de la vida, que no per la casualitat. Observo que des de Gener no escrius les teves anotacions diàries: Cafès consumits en el dia, condons que duus en la bossa o carícies que vas deixar de col•locar-te en la bossa al sortir de casa fins la rutina del treball. Tot bé? Trobaràs la meva salutacions quan transitis per el teu blog; trobaràs la meva salutació quan transitis en solitud per la ciutat mirant les llambordes.
Pot ser has desaparegut per que “S” hagi descobert el teu blog?
Salut.



Deixa un comentari

et cetera
