Guapeta de cara *











{24/01/2009}   Qui no plora no mama

Condons al bolso: 3
Color d’ungles: lila fosc brillant

Aquest matí he trucat el M i no sé què deu haver pensat perquè ja fa dies que em va enviar aquell sms. Li he proposat que quedem aquest vespre i li ha semblat bé. Ens trobarem en un bar que hi ha prop de casa (per si cal anar-hi… no se sap mai). Només penjar el telèfon ja m’he posat nerviosa. Estic insegura perquè no en sé gairebé res a banda del nom i que és atractiu… i no sé què en puc esperar i què no.

M’agradarà o em penediré d’haver-lo trucat així que obri la boca?

Com que no se sap mai i val més ser optimista, treballo amb la millor de les hipòtesis: m’he depilat bé per si la cosa s’anima. M’he posat la crema hidratant cara i la llenceria i tot (una de noarmaleta, que és el primer dia i no cal gastar tots els cartutxos avui). D’aquí una estona em maquillaré i em posaré els pantalons ajustats (no m’atreveixo amb el vestit, que fa molt vent) i uns bons talons.  I després tot serà qüestió de sort.

Creueu els dits!!!

[…] la cita d’aquesta tarda us podria explicar unes quantes coses. Us podria dir, per exemple, que només arribar al bar el M […]



Deixa un comentari

et cetera
