Guapeta de cara *











{24/01/2009}   Gemecs a l’ascensor

Tangues trencats: 0
Cigarretes: 2

Sobre la cita d’aquesta tarda us podria explicar unes quantes coses. Us podria dir, per exemple, que només arribar al bar el M m’ha despullat amb la mirada i que tot el que ens hem dit han estat excuses per mirar-nos i roçar-nos les mans com qui no vol la cosa. També us podria explicar que hem anat força depressa a pagar la cervesa i que lluitant contra el vent del carrer, m’ha agafat per la cintura. Si volgués, afegiria que m’ha arraconat a l’entrada d’un bloc de pisos i que m’he deixat fer tots els petons del món mentre les meves mans ja corrien per dins els seus pantalons.

Podria afegir que allà, al mig del carrer, davant l’entrada d’un bloc de pisos a l’atzar, m’ha desfet els botons de l’abric i de la camisa i, apartant-me els sostenidors, m’ha pessigat ben fort els mugrons i  me’ls ha xupat mentre els veïns entraven i sortien del bloc mirant-nos amb cara de voler trucar a la policia. També us podria explicar que l’he estirat pels pantalons cap a casa i que a l’ascensor li he fet pujar-me a coll mentre l’encreuava amb les cames i m’encastava d’esquena a la paret. I anaven passant els pisos i l’ascensor s’ha aturat i ens ha sigut igual.

Us podria explicar també que un cop a casa, l’he fet estirar damunt l’alfombra del menjador i que me l’he follat sense treure’m les sabates de taló. Potser podria afegir també que l’he obligat a complaure’m de la manera que més m’agrada: que m’ho facin per darrere sense treure’m el tanga quan estic de quatre grapes i m’agafin pels pits -tot alhora. Aquí hauria de fer un incís i dir que m’excita molt que m’enculin i vagin estirant el tanga per fer pressió sobre el clítoris. Se n’ha trencat més d’un així, però és una bona inversió.

També podria afegir que quan he notat que gemegava més intensament l’he fet estirar a terra i li he menjat la polla com segurament no li havien fet mai abans. Si volgués donar més detalls diria que encara recordo la cara de pervertit que ha posat quan li he dit que se’m corrés a la boca. I si encara en volgués donar més, explicaria que per poc torna a trempar quan ha vist que me l’empassava.

Per acabar podria dir també que després de tot ens hem adonat que la persiana del menjador era pujada i que els veïns de davant no s’han perdut detall del nostre atac de passió. Però tot seria exagerar la realitat, tot seria obviar que un arbre d’aquests que cauen pel vent li ha xafat el cotxe i no s’ha presentat.

Anuncis


El company de Venus says:

Llàstima, perquè prometia. Un altre dia serà.



[…] (i segueix sense saber l’adreça d’aquest blog, crec!). També van haver-hi algunes anades i vingudes amb el M. Us aniré posant al […]



[…] amb el M. que ja vaig dir que és un noi agradable de veure en banyador. Resulta que després del dia aquell de la ventada, jo esperava que fos ell qui truqués. I el noi no va despertar fins bastant després (també […]



Deixa un comentari

et cetera
