Guapeta de cara *











{23/01/2009}   El meu nom és guapeta de cara

Grans dissimulables a la cara: 1
Necessito urgentment: un rimmel nou, un polvo

Ahir a la nit no vaig escriure res perquè vaig anar al cinema. Les bollos que conec estan una mica esverades amb “El meu nom és Harvey Milk” i la volia veure per posicionar-me.  Les noies amb qui he parlat critiquen que en tota la pel·lícula només hi surt una dona que parli i es pregunten si aquesta revolta homosexual incloia les lesbianes. Però després de veure-la segueixo sense saber-me posicionar perquè no conec la història real en què es basa la peli. De fet, potser no n’hi hauria per mosquejar-se perquè encara que només hi hagi una dona que parla la deixen com a intel·ligent i eficient i no es fixen només en el tamany dels seus pits (cosa ben lícita, que jo també faig, però no està de més que es noti que tenim cervell i que el fem anar). La resta de pelis que veiem farcides de dones no arriben a aquest nivell, em temo.

En definitiva, que vaig passar una bona estona a banda de les controvèrsies. Us la recomano!!!

Ah!!! Moltes gràcies pels vostres primers comentaris. Estic molt contenta de veure que algú em llegeix!!! Visca!!! 😀

Jordi says:

Ei, jo també et llegeixo. Encara no he vist la pel.lícula, per tant encara no puc dir-ne res.



guapetadecara says:

Gràcies pel teu comentari, Jordi!!! 🙂



Deixa un comentari

et cetera
