Guapeta de cara *











{21/01/2009}   Sexe al restaurant

Orgasmes: 1
Diners gastats en el dinar: 12 euros

Avui la S s’ha presentat al migdia a la porta de la feina sense avisar. Hem anat a dinar. No ha parat d’indagar sobre el blog, volia saber-ne l’adreça i jo insisteixo en no donar-li. Si de cas que el busqui!

Tot el dinar que ha estat molt melosa i quan ja estàvem acabant el segon plat, s’ha tret la sabata i per sota la taula m’anava acariciant les cames amb el peu. Jo feia veure que no me n’adonava i seguia parlant com si res. Això la fet picar-se i ha anat pujant fins fer-me descreuar les cuixes. Llavors ja he vist per on anava la cosa i m’he assegut cap a la punta de la cadira. El cambrer ja ens havia portat el postre i no ha tornat més i, com que se’ns ha fet una mica tard,  ja no quedava ningú al segons pis del restaurant, a part d’un home que dinava sol al fons i estava d’esquena a nosaltres. Així que jo seguia parlant i parlant, fent com si res, mentre la S em mastrubava amb el peu per sota la taula. Però ha arribat un punt en què ja m’ha posat massa calenta i m’he aixecat cap al lavabo.

Aquesta és la part bona que trobo a embolicar-me amb noies, que puc anar a fer sexe al lavabo sense que sospitin. Potser algú ha pensat “què mones, les dones, que no saben anar soles al lavabo” quan jo ja li estava menjant el cony a la S. Ella de peu, jo de genolls. Li he anat posant un parell de dits i m’ha vingut de gust de llepar-la amb fúria –estava molt excitada amb tota la història dels peus sota la taula. Quan ha acabat, m’ha fet patir una estona més abans de masturbar-me, jo estava que no podia més i ella entretenint-se pels pits, pessigant-me els mugrons, mossegant-me les orelles. Llavors s’ha alçat, s’ha arreglat la roba i m’ha preguntat l’adreça del blog. Per uns segons he pensat que se n’anava quan ha vist que feia cara de no voler-li dir.

Però no ho ha fet.

M’ha assegut a la tassa i agenollada m’ha menjat ben bé el cony, fent filigranes amb la llengua, xuclant-me tant fort el clítoris que m’ha semblat que me l’arrencava. Quin gust!!! No ha parat de grapejar-me els pits i fer que li xupés els dits fins que m’he corregut.

Llavors he tornat cap a la feina, però abans d’acomiadar-nos m’ha fet prometre-li que ho explicaria tot al blog, deixant-la com a bona amant. Ja sabia jo que li preocupava el que pogués escriure sobre ella…

S, el dia que trobis aquest blog, veuràs que he complert la promesa.

Anuncis


Gourmet says:

Guapeta, el primer dia em va agradar aquest blog, pero cada dia més… a veure quant triga la S a descobrir-te!



Heràclit says:

Jajajaja!!

Ets una crack. Sé que no queda massa fí dir això en aquest post en concret però, m’agrada el teu bloc.

Et llegeixo!

Fins aviat!



Molt bon relat i molt bona vivència. Passaré pel bloc de tant en tant. I per no oblidar-me’n, ja l’he ressenyat al meu. Ànims.



guapetadecara says:

Moltes gràcies Gourmet, Heràclit i El company de Venus pels vostres comentaris. M’heu engrescat força!!!



Pepet says:

Au, ja tens a dos onanistes gilipolles que et llegiran cada dia.



guapetadecara says:

Hola Pepet!!! Doncs estic de sort perquè, gilipolles o no, m’encanten els onanistes. 😀



Pepet says:

Bona contesta, si senyor\senyora! Mai no sabré qui ets ni si t’ho inventes tot, però bona contesta.



Deixa un comentari

et cetera
