Guapeta de cara *











{20/01/2009}   Una nova oportunitat

Abdominals que hauria de fer: 40

Abdominals fetes: 0

Nois guapos amb qui vaig xatejar ahir a la nit: 1

De vegades ens passen coses a les que no donem importància i, quan  tornen a sortir al cap d’un temps, les veiem com grans oportunitats. Més o menys això és el que m’ha passat a mi aquest matí.

Un dies abans de nadal, la C em va dir si volia donar un cop de mà al grup de joves que preparen la cavalgada de reis. Li vaig dir que sí perquè tampoc tenia gran cosa a fer per les vacances -què trist-. A la primera reunió que vaig anar em van posar al grup que arregla les carrosses amb la C (sort, perquè no coneixia ningú més). Després d’haver-hi anat un parell de cops se’m va acostar el M per donar-me conversa (com a bona soltera amb el radar sempre a punt ja el tenia clixat però no li havia dit res). No és guapo-guapo però té un cos que déunidoret i hi va haver feeling des del principi. És d’aquells tios que te’ls mires i atreuen, dels que saps segur que tenen bon polvo. Però amb les festes i tot, va passar la nit de reis i ja no el vaig veure més.

Doncs aquest matí m’ha enviat un sms!!! Que si hola què tal, que si com va, que si a veure si ens veiem… Encara no li he contestat perquè em vull pensar bé la resposta. Estic contenta!!!

Avui toca cantar el “yes we can”, no?

[…] matí he trucat el M i no sé què deu haver pensat perquè ja fa dies que em va enviar aquell sms. Li he proposat que quedem aquest vespre i li ha semblat bé. Ens trobarem en un bar que hi ha prop […]



Deixa un comentari

et cetera
